Keilriemenscheibe SPB 180, 1-rillig für Taperlock 1610
1-rillinen keilriemenscheibe SPB 180x1-1610 Taperlock-holkkia varten
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Materiaalit: Harmaa valurauta EN-GJL-200 (G20 - UNI 5007)
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
Rivien määrä: 1
Toimintapituus dp: 180 mm
Ulkomitta de: 187 mm
Naven halkaisija Dm: 90 mm
DI: 132 mm
Kruunun leveys F: 25 mm
Kokonaisleveys L: 25 mm
Levyn tyyppi: Täyslevy
Tullinumero: 84835020
Paino: 3,2 kg
Tarvittava Taper-holkki: 1610
Tämä malli koostuu useista kartiomaisista sauvoista, jotka kietoutuvat toisiinsa koskettamatta, päättyen rintaneulaan, johon voidaan asettaa jopa 20 mm:n jalokivi.
• Profiilin paksuus 60 mm
• Kolmihuoneinen järjestelmä tarjoaa lämpö- ja melueristystä
• Itse tiivistyvä järjestelmä takaa täydellisen eristyksen ja pitkän käyttöiän
• Lasipalloja yksinkertaisilla, kaksinkertaisilla ja kolminkertaisilla sovelluksilla
• Vakiotyyppinen vahvistus
• P603E on P603A:n taloudellinen sarja
SAE J1939 -standardi (Sarjavalvonta ja viestintä raskaan kaluston ajoneuvoverkko) on alun perin suunniteltu SAE Internationalin toimesta käytettäväksi raskaan kaluston ajoneuvoissa. Tällä hetkellä protokollaa käytetään laajalti myös maatalouskoneissa, rautatieajoneuvoissa ja merialuksissa sekä laajassa valikoimassa dieselkäyttöisiä koneita.
J1939-koulutuksen kohderyhmä
J1939-intensiivisen työpajan kohderyhmänä ovat kehitysinsinöörit, jotka etsivät nopeaa aloitusta viestintäprofiilin käsittelyyn tai haluavat saada käsityksen J1939-protokollapinoista. Lisäksi suuntaamme päätöksentekijöille ja tuotejohtajille, jotta he voivat arvioida J1939-protokollapinon soveltuvuutta heidän sovelluksiinsa.